dissabte, 16 de març del 2013

Les hores en català al teu blog


Per ajudar els nostres alumnes a aprendre les hores en català, podem incrustar un rellotge al nostre blog. Ens podem descarregar el codi des d'aquesta pàgina de Comunicació Digital. El podem personalitzar triant el format, el color i la mida. Quan fem clic a Crea rellotge, ens mostra el codi que cal copiar i enganxar al bloc.

Podem trobar més models de rellotges a Clocklink.com
També el podem posar a la barra lateral incrustant el codi HTML com a gaget (cliquem "Format" - Afegeix un gadget - HTML/Java Script, posem el títol i enganxem el codi )

5 comentaris:

  1. Gràcies. L'acabo de posar al bloc de 5è i del CM.

    ResponElimina
  2. Bon dia Jordi:
    Em podries dir què em falla? No em dóna el codi html del mateix rellotge que tens tu en blanc?
    Gràcies

    ResponElimina
  3. I fins i tot, si em facilites el codi estaré eternament agraït!!!

    Novament , gràcies!!!

    ResponElimina
  4. Rafael, a mi em passa el mateix! sembla que la pàgina de comunicació digital està fallant... :(

    Algu sap on aconseguir el codi?

    ResponElimina
  5. Amics,
    Ja està resolt l'error que no permetia generar el codi per incrustar el rellotge.
    Ho podeu trobar aquí:
    http://www.comunicaciodigital.com/rellotge_catala_incrustat/index.php

    Pau Pascual
    (Co-creador del Rellotge català)

    ResponElimina